KOREOGRAFIJA, KONCEPT, REŽIJA
Sanja Tropp Fruhwald
KREACIJA, IZVEDBA
Branko Banković, Dina Ekštajn,
Bruno Isaković, Martina Tomić,
Ana Vnučec, Bosiljka Vujović Mažuran
SVJEŽE OKO
Mario Kovač
GLAZBA, IZRADA INSTRUMENATA
Damir Šimunović
KOSTIMI
Zdravka Ivandija
SCENA
Matija Šantić
VIDEO
Bruno Isaković
OBLIKOVANJE SVJETLA
Sanja Tropp Fruhwald
ASISTENTICA KOSTIMOGRAFKINJE
Ana Paulić
ASISTENT ZA PJEVANJE
Till Fruhwald
FOTOGRAFIJA
Danko Stjepanović
TEHNIČAR ZA ZVUK
Branko Puceković-Puc
MAJSTOR RASVJETE
Milan Kovačević
TEHNIČAR ZA SVJETLO
Rene Švraka
DIZAJN PLAKATA I KNJIŽICE
Dinko Uglešić
ODNOSI S JAVNOŠĆU
Ana Kovačević
PRODUKCIJA
Studio za suvremeni ples i Vrum
PARTNER PROJEKTA
Muzej suvremene umjetnosti – Zagreb
UMJETNIČKA VODITELJICA
Bosiljka Vujović-Mažuran
PRODUCENT
Branko Banković
PREMIJERA
15.05.2012. – MSU – scena Gorgona
Projekt je realiziran sredstvima Gradskog ureda za obrazovanje, kulturu i sport Grada Zagreba i Ministarstva kulture Republike Hrvatske.
O PREDSTAVI
Nakon niza godina egzistiranja u prostoru i među prostoru i njegovim odrazima, nalazimo se u trenutku u kojem se krajnji rok brzo približava. Kraj vremena, ovakvog kakvog ga znamo, blizu je. Kraj umjetnosti, neminovan je.
Studio za suvremeni ples, najstariji hrvatski ansambl suvremenog plesa, uskoro slavi 50. godina kontinuiranog plesnog djelovanja. Što za jedan kolektiv znači pola stoljeća postojanja, koja je njegova pozicija u ovom trenutku, te kakve se fantazije otvaraju kad shvatimo da su i plesni ansambli smrtni? Globalna kriza vodi nas do jučerašnje vizije budućnosti koja se pokazala fatalno pogrešnom. Euro, Svjetska banka, rejting agencije, sigurnosne mjere, internet mreže… sve se pokazalo tako pogrešno, raspada se pred našim očima i izgleda gore od najcrnjeg scenarija. Ali to je neizbježan moment SF-a, upravo ono čega smo se pribojavali, na kraju se i dogodilo, ali u potpuno drugačijem obliku od očekivanog – ono što nismo mogli ni zamisliti postalo je opće mjesto, uobičajeno i svakodnevno. Koje su etičke posljedice ovog dekadentnog vremena? I da li smo naposljetku uopće sposobni za novo vrijeme? read more...
LARGE slavi metamorfozu, trenutak nastajanja i nestajanja, predstavu koja se izvodi samo jednom i samo Sada i koja se ne može ponoviti.
LARGE je rock’nroll!
LARGE je i posljednji sud, posljednji skup prije kraja i trenutak u kojem život bljesne pred očima.
LARGE je trenutak završnog obračuna, panične kupovine ovoga Ovdje i ovoga Sada.
Prekid s linearnim vremenom može djelovati obeshrabrujuće, ali u isto vrijeme je i oslobađajući – nema zadanog slijeda događaja. Događaje i značenja možemo posložiti kako nam odgovara ili ih ostaviti razbacane posvuda u potpunom kaosu.
LARGE je pokušaj uspostavljanja novog formata vremena, vremena koje možemo samo iskusiti, umjesto definirati. U tom kontekstu apokaliptično mišljenje je ishodišna točka, opcija utopije na sceni, pustolovina i prilika.
Pomicanje granica i okvira vremena zabavnije je od Disneylanda!
– Sanja Tropp Fruhwald
Jeste li ikad razmišljali o vlastitoj smrti? Tko će prisustvovati vašem pogrebu? Kako će vas se ljudi sjećati? Jeste li već odabrali pjesme koje će svirati na vašoj pogrebnoj ceremoniji? Kad biste saznali da imate samo nekoliko dana života, što biste radili? Ova pitanja ne postavljaju samo pojedinci, već i umjetnički kolektivi. Suočeni sa svojim neizbježnim završetkom uzrokovanim nadolazećom apokalipsom, članovi Studia za suvremeni ples dovode u pitanje njihovu motivaciju za rad, strukturu i interakciju. Ipak, ostavljaju dovoljno vremena za vrhunska auto refleksivna solo djela. Oni sigurno ne zaboravljaju odabrati oproštajne pjesme, ali s jednom ogromnom razlikom: neće ih puštati na bilo kojem uređaju za reproduciranje glazbe, već će ih svirati sami. LARGE je uistinu posljednji show na Zemlji!
Mario Kovač
O AUTORICI
Sanja Tropp Fruhwald.
Studirala je politologiju na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu i suvremeni ples i koreografiju na Akademiji za eksperimentalni ples u Salzburgu (SEAD), gdje je diplomirala 2007. godine. Umjetničku organizaciju VRUM osnovala je 2007. godine i od tada je ostvarila više od 20 autorskih izvedbi koje su producirane i izvođene na međunarodnoj razini (između ostalih, Baja Buf, Large – javni događaj u vrijeme izvođenja, No Logo Opera(tion), Minimi, the killer in me is the killer in you my love, Muzej plesa, Tiger Lillies, Above us only sky…). Sanja Tropp Frühwald je odabrana kao hrvatska predstavnica na Bijenalu mladih umjetnika Europe i Mediterana u Napulju 2005. godine. Sudjelovala je kao stipendistica programa DanceWeb u okviru festivala Impulstanz u Beču 2007. godine. Godine 2009./2010. Radi kao umjetnica i umjetnička voditeljica umjetničke organizacije VRUM i festivala Dani suvremenog plesa Varaždin, koji je osnovan 2009. godine i koji se 2016. godine potpuno transformirao u Kliker festival – sa svojim jedanaestim izdanjem u 2019. godini. read more...