KONCEPT
Clément Layes
IZVOĐAČI
Dina Ekštajn,
Ana Vnučec,
Stevie Koglin / Šimun Stankov
DIZAJN SVJETLA
Bojan Gagić
KOSTIM
Ana Savić-Gecan
ASISTENTICA KOSTIMOGRAFKINJE
Ozana Gabriel
SCENOGRAFIJA
Jonas Maria Droste
Clément Layes
PRODUKCIJA
Studio za suvremeni ples i Cie Public in Private u koprodukciji s Platformom HR i u suradnji sa ZKM-om
UMJETNIČKA VODITELJICA
Bosiljka Vujović-Mažuran
PRODUCENT
Branko Banković
PRODUKCIJSKA PODRŠKA
Koraljka Begović
PREMIJERA
25.05.2018. KC Histrionski dom
ZAHVALE
Toni Andrijanić, Bruno Fetze, Nina Violić, Studenti plesnog odsjeka ADU, generacija 2016 / 2018
Projekt je realiziran sredstvima Gradskog ureda za kulturu Grada Zagreba i Ministarstva kulture Republike Hrvatske
O PREDSTAVI
Drukčiji u izrazu i pristupu, no tematski blizak Ansamblu s obzirom na to da također promišlja poziciju umjetnika u uvjetima umjetničke proizvodnje i tržišta, Clément Layes se u Umjetniku za hitne intervencije usmjerava na pitanje kako pod imperativom uspjeha, u kulturi koja ne trpi pogreške i posrtanje, zadržati nužno potreban senzibilitet i razlikovati umjetnički impuls od nametnutih vrijednosti. Kako društvo oblikuje umjetnika ako mu ne dopušta da uči i razvija se na vlastitim pogreškama? Ako umjetnik nema pravo na pogrešku, odnosno na eksperiment s nepoznatim ishodom, postaje li time umjetnost jednoobrazna? Čime se mjeri uspješnost nekog umjetničkog projekta? Je li umjetnost i dalje umjetnost ako umjetnik udovoljava zahtjevima o poželjnome umjetničkom produktu? Može li umjetnik tako razviti kritičnost prema vlastitom radu, prema društvu u kojem stvara i koje ga stvara?Gdje je tu umjetnikova odgovornost? read more...
– Ivana Slunjski
O AUTORU
Clément Layes živi i radi kao koreograf i izvođač u Berlinu od 2008. tu je osnovao kompaniju Public in Private s Jasnom L. Vinovrški. Na granici između koreografije, vizualnih umjetnosti i filozofije, poanta njegovih radova se nalazi u promatranjima svakodnevnog života. Njegove izvedbe – među njima “Allege” (2010), “Der grüne Stuhl” (2012), “Things that surround us” (2012), “dreamed apparatus” (2014), i “TITLE” (2015) – su prikazani u svijetu. U listopadu 2017. Layes je premijerno izveo “The Eternal Return” na Berlinovom Sophiensæle. Grupni rad je prvi koreografski rad nove serije radova, u kojoj se Layes bavi manifestacijom i mehanikom ritma.
Public in Private istražuje, reflektira i propituje socijalne, političke i kulturne strukture, kao i pozicije individualca unutar tih struktura. Cilj ovakvog pristupa baziranog prvenstveno na suradnjama je širenje granica koreografskog jezika, intrigantnih različitih stavova te percepcije i refleksije o vlastitom ali i drugim medijima. Međutim, najvažniji cilj ove kompanije je razvoj koreografije kao oblika unutar suvremene umjetnosti.
www.publicinprivate.com